Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
x
BHP
Ochrona ppoż
Środowisko
Ustawa
z dnia 9 czerwca 2011 r.
Prawo geologiczne i górnicze
(Tekst jednolity)
Dodaj akt prawny»
Dodaj wymaganie własne»
 
Identyfikator Dz.U.2017.2126
Data wydania 2011-06-09  
Data publikacji 2011-08-05  
Data wejścia w życie 2012-01-01
Rodzaj aktu Ustawa  
Organ wydający Sejm  
Status
Obowiązujący
Ostatnie zmiany
Rozdział 3
Postępowanie w sprawie stwierdzenia kwalifikacji

                                 
        Art. 61. 1. Stwierdzenie posiadania kwalifikacji, o których mowa w art. 50 oraz art. 58 ust. 1 i 2, następuje na wniosek osoby ubiegającej się o stwierdzenie posiadania kwalifikacji, zwanej dalej "kandydatem", po przeprowadzeniu egzaminu.
        2. Wniosek o stwierdzenie kwalifikacji określa:
1) imię i nazwisko kandydata;
2) numer PESEL - jeżeli kandydat posiada;
3) numer i serię dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość
    kandydata;
4) adres zamieszkania kandydata;
5) kwalifikacje, o których stwierdzenie ubiega się kandydat;
6) wykształcenie kandydata;
6a) w przypadkach określonych w przepisach rozdziału 1 albo 2:
     a) studia podyplomowe ukończone przez kandydata,
     b) posiadane przez kandydata: tytuł zawodowy lub kwalifikacje zawodowe
          w zawodzie, lub kwalifikacje w zawodzie, lub uprawnienia zawodowe,
     c) złożone przez kandydata egzaminy uzupełniające;
7) opis doświadczenia zawodowego, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji, o których
    stwierdzenie ubiega się kandydat.
        2a. W przypadku kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego określenie kwalifikacji, o których stwierdzenie posiadania ubiega się kandydat, następuje z uwzględnieniem art. 58 ust. 1 lub 2.
        3. Do wniosku o stwierdzenie kwalifikacji dołącza się:
1) odpis albo uwierzytelnioną kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie niezbędne
    do stwierdzenia kwalifikacji;
1a) odpis albo uwierzytelnioną kopię dokumentów potwierdzających dane określone
        w ust. 2 pkt 6a;    
2) dowody odbycia praktyki, w szczególności świadectwo pracy, zaświadczenie
    o zatrudnieniu, opinię o przebiegu pracy zawodowej, a w przypadku kwalifikacji
    do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi - także wykaz opracowań
    sporządzonych z udziałem kandydata, potwierdzony przez podmiot, na rzecz którego
    sporządzono te opracowania, lub archiwum geologiczne, w którym przechowuje się
    te opracowania.
        4. Jeżeli kandydat posiada inne kwalifikacje wymagane przepisami wydanymi na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 2, we wniosku o stwierdzenie kwalifikacji określa się ich rodzaj oraz datę uzyskania.
                                

.
.
.
Wymagania Własne (0)
 Brak wymagań Własnych
Druki (16)
Akty wykonawcze (43)
legenda
nowe uchylone zmiana