Zostań Menedżerem zgodności w swojej Organizacji!
Stwórz Zespół zgodności, który będzie wspomagał Cię w zarządzaniu zgodnością w Twojej Organizacji.W ramach pakietu OPTIMA możesz dodać kolejnych 19 użytkowników, którym przypiszesz jedną z poniższych ról:
Oficer zgodności,
Audytor zgodności,
Pracownik.
Najwięcej zadań można powierzyć Oficerowi zgodności, który ma zbliżony zakres uprawnień do Menedżera zgodności, w tym może:
dodawać aspekty,,
dodawać akty prawne, wymagania prawne i wymagania własne,
zarządzać programem ocen zgodności / auditów zgodności.
Wejdź w Organizacja – Zespół zgodności na górnej belce.
Kliknij w zielony przycisk „Dodaj”, aby dodać nowego użytkownika.
Wypełnij wszystkie pola po lewej stronie.
Powiąż dodawanego użytkownika z obiektami i aspektami Twojej Organizacji – zaznacz i przerzuć strzałką do elementów powiązanych (możesz to powiązanie stworzyć później w ramach edycji użytkownika).
Kliknij „Zapisz” na dole okna dodawania użytkownika.