| Identyfikator | Dz.U.2007.39.252 | |
|---|---|---|
| Data wydania | 2002-09-13 | |
| Data publikacji | 2007-03-05 | |
| Data wejścia w życie | 2002-12-01 | |
| Data uchylenia | 2015-12-05 | |
| Rodzaj aktu | Ustawa | |
| Organ wydający | Sejm | |
| Status | Archiwalny zastąpiony » | |
| Ostatnie zmiany | | |
Art. 46. 1. Reklamie produktu biobójczego musi towarzyszyć następujący tekst "Produkt biobójczy należy używać z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Przed użyciem należy przeczytać etykietę i ulotkę informacyjną.". Tekst ten musi być wyróżniony od pozostałej treści reklamy.
2. W tekście, o którym mowa w ust. 1, określenie "biobójczy" może być zastąpione dokładnym określeniem grupy produktu, którego dotyczy reklama.
Zaloguj się do portalu by zobaczyć treści.
Zaloguj się do portalu by zobaczyć treści.