Identyfikator | Dz.U.2017.1289 | |
---|---|---|
Data wydania | 1996-09-13 | |
Data publikacji | 2012-04-11 | |
Data wejścia w życie | 1997-01-01 | |
Rodzaj aktu | Ustawa | |
Organ wydający | Sejm | |
Status | Obowiązujący zastąpiony » | |
Ostatnie zmiany | | |
Art. 9b. 1. Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. poz. 646).
2. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwany dalej "rejestrem", prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
3.Rejestr prowadzi się w postaci bazy danych zapisanej na informatycznych nośnikach danych w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.7)), która może stanowić część innych baz danych z zakresu ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami.
4. W rejestrze zamieszcza się:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP);
3) (uchylony)
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych;
5) numer rejestrowy.
5. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.
Zaloguj się do portalu by zobaczyć treści.
Zaloguj się do portalu by zobaczyć treści.